Kontakt

Formularz kontaktowy

    Napisz do nas, jeśli masz jakieś pytania. Odpowiemy niezwłocznie!

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu otrzymania odpowiedzi na zapytanie, a także na otrzymywanie za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz telefonicznie informacji powiązanych z przedmiotem mojego zapytania. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu uzyskania odpowiedzi na wysłane zapytanie. [czytaj dalej]

    Aturi Orient Massage

    ul. Kościuszki 182, 40-525 Katowice

    Nr rachunku:
    ING BANK ŚLĄSKI 06 1050 0116 9490 0000 0038 9021

    Pracujemy 7 dni w tygodniu.

    • Poniedziałek – Sobota: 10.00 – 21.00
    • Niedziela: 11.00 – 21.00

    Zapraszamy na nasze profile

    Regulamin

    FAQ

    1. Jaka jest dostępność terminów?
      Proszę podać datę i godziny w jakich chciałby/chciałaby Pan/Pani się umówić, a my postaramy się ustalić dogodny termin.

    2. Jakie są ceny masaży?
      Wszystko zależy od masażu jaki Pani/Pan wybierze. Chętnie doradzę, proszę powiedzieć czego Pani/Pan szuka?

    3. Ile jest masażystek?
      Obecnie mamy 4 masażystki z Indonezji – Bali.

    4. W jaki sposób można dokonać rezerwacji online?
      Oczywiście mamy dostępną i bardzo wygodną dla naszych Klientów opcję rezerwacji online. Coraz więcej Klientów z tego korzysta. Klikając na naszej stronie w przycisk Rezerwuj online, zostaną Państwo przekierowani na stronę Moment.pl, gdzie będziecie Państwo mogli wybrać odpowiedni dzień na wizytę oraz godzinę i masażystkę. Rezerwacja jest dostępna przez 24 godziny na dobę. Rezerwując, możecie Państwo zrobić przedpłatę od razu 50% kwoty masażu lub zapłacić pełną kwotę. Proponowane są dogodne formy płatności: karta płatnicza, blikiem, szybki przelew. W ten sam sposób możecie Państwo kupić dla Kogoś na prezent Kartę podarunkową ważną 1 rok.

    5. Gdzie znajduje się salon?
      Salon mieści się w Katowicach – Brynowie na ul. Kościuszki 182

    6. W jakich godzinach mamy otwarte?
      Mamy otwarte codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach od 10:00 do 21:00, w niedzielę od 11:00 – 21:00. W razie jakichkolwiek zmian informujemy na bieżąco na naszej stronie internetowej w zakładce “KONTAKT”.

    7. Czy jest otwarte w weekendy?
      Tak mamy czynne w każdy weekend – soboty od 10:00 do 21:00, w niedzielę od 11:00 do 21:00.

    8. Czy można płacić przelewem?
      Oczywiście, akceptujemy taka formę płatności lub przedpłaty za masaż

    9. Czy można zapłacić przelewem przed masażem?
      Oczywiście, jak najbardziej można w ten sposób zapłacić.

    10. Czy można płacić w innej walucie – euro/dolar/etc?
      Tak, można płacić w zagranicznej walucie, cena za masaż jest obliczana za pomocą kursu walut w chwili kiedy płaci Pani/Pan za masaż.

    11. Czy jest parking pod salonem?
      Pod salonem znajduje się duży, BEZPŁATNY parking.

    12. Czy salon jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych?
      Niestety salon nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

    13. Czy można kupić bon/voucher?
      Oczywiście, można wykupić bon na dowolne usługi z naszego menu lub zakupić Voucher kwotowy o wartości:  300zł, 500zł oraz 1000zł. Na naszej stronie internetowej, można je kupić z bardzo atrakcyjnym rabatem

    14. W jaki sposób można odebrać bon/voucher?
      Bon/Voucher można odebrać osobiście w naszym salonie na ul. Kościuszki 182 w Katowicach, możemy również wysłać zamówiony bon/voucher drogą elektroniczną na podany przez Panią/Pana adres e-mail lub na dowolny adres korespondencyjny w Polsce (opłata dodatkowa za przesyłkę 8,40 zł) i za granicą (cena zależy od Państwa, do którego ma być dostarczony bon/voucher wg. stawek Urzędu Poczty Polskiej)

    15. Ile jest ważny bon/voucher?
      Każdy Bon jest ważny dokładnie 3 miesiące od daty zakupu. Każdy Voucher jest ważny dokładnie 6 miesięcy od daty zakupu.

    16. Jak zrealizować bon z Super Prezentów?
      Wystarczy kontakt telefoniczny, aby umówić się na wizytę w dogodnym dla Pani/Pana terminie.

    17. Jak wygląda masaż?
      Wszystko zależy od wybranego masażu, każdy różni się techniką, stylem, formą oraz korzyściami płynącymi z masażu jak i po nim.

    18. Czy można korzystać z masaży w ciąży?
      Oczywiście – mamy nawet dedykowany dla Pań masaż ciążowy.

    19. Ile kosztuje godzinny masaż?
      Cena za godzinny masaż jest dopasowana względem rodzaju wybranej usługi.

    20. Czy są masażystki z Polski?
      W naszym salonie masaże wykonują wyłącznie masażystki z Indonezji – Bali.

    21. Czy w pokojach są prysznice?
      Tak. W każdym pokoju do masażu znajduje się prysznic dla Klientów.

    22. Co przygotować na wizytę?
      W naszym salonie zapewniamy wszystko, czego może Pani/Pan potrzebować podczas wizyty: bieliznę jednorazową, klapki jednorazowe, szlafrok, spinkę do włosów, opaskę do włosów, ręcznik, żel pod prysznic.

    23. Ile trwa masaż?
      Czas poświęcony na masaż zależy od jego rodzaju – może trwać od 30 min do 120min.

    24. Czy mogę być z kimś w pokoju?
      Tak, mamy pokoje dwuosobowe – możemy wykonać usługi w tym samym czasie.

    Jak oceniasz
    naszą stronę?